logo facebook telefon +420 601 147 593-4

Časté dotazy


 

Jak se určuje cena?


Odměnu za úkoly, které zadáváte, si určujete sami. Pokud nemáte představu, na našich stránkách najdete orientační ceník vypočítaný dle posledních průměrů. Všeobecně platí, že pokud žádáte o pomoc ve velmi krátkém horizontu, bude třeba nabídnout vyšší odměnu.

 

Nabízíte služby i mimo Prahu?


Zatím nabízíme služby našich pomocníků v rámci všech městských částí Prahy, Prahy východ a Prahy západ. Do budoucna se budeme rozrůstat i do dalších regionů.

 

Jak vybíráme pomocníky?


Pomocníkem  se může stát osoba na osobní doporučení existujícího pomocníka nebo projevením zájmu na našem webu. Se všemi  potenciálními pomocníky vedeme rozhovor, abychom je poznali a zjistili potřebné informace. Na základě poskytnutých informací a rozhovoru je rozhodnuto o přijetí pomocníka. Potenciální pomocníci se nám prokazují občanským průkazem nebo pasem, musí být starší 18 let a mít čistý trestní rejstřík.

 

Jak se stát pomocníkem?


Máte zájem si vydělávat tím, že jiným lidem usnadníte život? Stačí poslat email, s číslem telefonu a my se s Vámi spojíme a domluvíme si termín rozhovoru.

 

Mám zájem o pomoc v kategorii, kterou neuvádíte. Můžu přesto zadat úkol?


Nabízíme Vám celou škálu standardních služeb v základních kategoriích Ohlídáme / Doprovodíme / Zařídíme. Pokud máte zájem o službu, kterou v nabídce nevidíte, můžete ji zadat pod kategorií Zařídíme – A další aktivity, o které nás požádáte. Nezapomeňte úkol dobře popsat v Názvu úkolu, např: Pletí záhonů na jedno odpoledne.

 

Jak platit? 


Platit za služby můžete pouze bezhotovostně, kartou přes platební bránu Go-pay, bankovním převodem či nabitým kreditem.  Ookol vyplácí následně odměnu pomocníkům.

 

Kdy je pro mě zadání úkolu závazné?


Váš úkol je závazný od okamžiku potvrzení pomocníka, který se Vám nabízí.

 

Jak můžu daný úkol zrušit (např z důvodu nemoci)?


Úkol můžete zrušit až 1 den před jeho plánovaným počátkem přímo na Vašem účtu a zdarma. V krajním případě, kdy budete potřebovat úkol zrušit v den jeho konání, zavolejte nám přímo na naši infolinku, abychom mohli včas informovat i našeho pomocníka.

 

Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?


Potvrzením ve webovém rozhraní při vyplnění webového formuláře stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

V případě objednávání prostřednictvím e-mailu Vám budou tyto obchodní podmínky zaslány v příloze jako součást naší nabídky. Případným podáním objednávky stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi. Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.

 

Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?


Smlouva je uzavírána písemně v elektronické podobě, nikoli v podobě „papírové“ s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, Vámi vyplněný webový formulár a naše potvrzení o přijetí Vaší nabídky.

 

Co když něčemu ve  smlouvě nerozumíte?


V případě dotazu k obchodním podmínkám nás můžete kontaktovat telefonicky na telefonním čísle uvedeném na našich webových stránkách Ookol.cz nebo prostřednictvím e-mailu na adrese info@ookol.cz. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace.