Je-li Zadavatel spotřebitel a vznikne-li mezi ním a Poskytovatelem spor ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit přímo, má Zadavatel právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní:
www.coi.cz,
www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo může Zadavatel uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy u Poskytovatele poprvé uplatnil právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se služeb, které Zadavatel u Poskytovatele objednal, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů může Zadavatel rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.